| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Startad av: |
Meddelande |
Bohman
Medlem i: 536 dagar
Status: Offline
|
Skrivet: 2011-11-29 18:59
Ämne: Söker programmera/designers till unikt spelcommunity projekt
|
|
|
Beskrivning:
Eftersöker någon/några duktiga personer som är duktiga på programmering, jag kan ingenting av detta själv men har en idé över ett nytt spelcommunity som kommer bli det första på marknaden.
Eftersom jag inte kan programmerings språk så vet jag inte vilka man behöver kunna men jag kan förklara vad jag tror behövs programmeras, följande:
Snygg, avancerad hemsida
Program som integrerar hemsidan med spelet/spelen.
Behöver minst en som behöver vara duktig på grafisk formgivning och layout.
Jag har själv gjort några layouts som start i photoshop som man kan arbete vidare på.
Det kommer även drivas ett företag, det är där jag kommer in i bilden.
Jag kommer driva på det ekonomiska, knyta kontakter, planera lansering osv.
Det enda ni kommer behöva tänka på är att bygga upp hemsidan efter en beskrivning som jag redan är klar med, resten tar jag hand om!
Jag vill gärna att ni blir en del av företaget som driver det tillsammans med mig!
Ersättning:
Ersättning kan diskuteras privat, det jag kan säga är att om det går bra för företaget/hemsidan så kommer det löna sig.
Inget krav på ålder, jag är själv ung men väldigt driven.
Vid intresse skickar du ett mail med en kort presentation till samt referens Bohman.mb@gmail.com |
|
|
|
| Till toppen på sidan |
|
Bohman
Medlem i: 536 dagar
Status: Offline
|
Skrivet: 2011-12-07 01:09
Ämne: Re: Söker programmera/designers till unikt spelcommunity pro
|
|
|
| Bohman skrev: |
Beskrivning:
Eftersöker någon/några duktiga personer som är duktiga på programmering, jag kan ingenting av detta själv men har en idé över ett nytt spelcommunity som kommer bli det första på marknaden.
Eftersom jag inte kan programmerings språk så vet jag inte vilka man behöver kunna men jag kan förklara vad jag tror behövs programmeras, följande:
Snygg, avancerad hemsida
Program som integrerar hemsidan med spelet/spelen.
Behöver minst en som behöver vara duktig på grafisk formgivning och layout.
Jag har själv gjort några layouts som start i photoshop som man kan arbete vidare på.
Det kommer även drivas ett företag, det är där jag kommer in i bilden.
Jag kommer driva på det ekonomiska, knyta kontakter, planera lansering osv.
Det enda ni kommer behöva tänka på är att bygga upp hemsidan efter en beskrivning som jag redan är klar med, resten tar jag hand om!
Jag vill gärna att ni blir en del av företaget som driver det tillsammans med mig!
Ersättning:
Ersättning kan diskuteras privat, det jag kan säga är att om det går bra för företaget/hemsidan så kommer det löna sig.
Inget krav på ålder, jag är själv ung men väldigt driven.
Vid intresse skickar du ett mail med en kort presentation till samt referens Bohman.mb@gmail.com |
Behöver endast en webbdesigner! |
|
|
|
| Till toppen på sidan |
|
|