Node365.se behöver hjälp och kritik

PHPportalen Forum Index » Kolla hemsidan!
Lägg ett bokmärke på hela tråden
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Startad av: Meddelande
webb365

Medlem i: 1943 dagar

Status: Offline

Inlägg Skrivet: 2014-01-27 22:39      Ämne: Node365.se behöver hjälp och kritik Citera

Node365 är ett gratis webbhotell för utvecklare av alla slag. Vi vill att det ska vara enkelt och anpassat för utvecklare. Projektet är fortfarande i alpha därför behöver vi hjälp med att komma på bra funktioner och få kritik på det som redan finns.

Ni kan besöka sidan här : Node365 webbhotell
Vi längtar på feedback från er. Tack på förhand!

Till toppen på sidan
Visa användarprofil Skicka privat meddelande Besök användarens hemsida
Wedge
Administratör

Medlem i: 6109 dagar
Från: Järfälla

Inlägg Skrivet: 2014-01-27 23:36      Ämne: Citera

Man blir åksjuk av allt som åker runt.

Ponera att nån för muspekaren mot "Läs mer", och så byts hela sidan ut och knappen flyttar på sig. Varför jävlas med besökaren?

"... och dem är dessutom gratis!", varför skriver man så? Och "våran"... ett alster av den yngre generationen, tror jag.

intedinmamma

Medlem i: 3569 dagar
Från: Göteborg

Inlägg Skrivet: 2014-01-27 23:41      Ämne: Citera

Ni verkar ha lite luddigt fokus. Samtidigt som ni pushar för att man kommer igång med sin hemsida på 4 minuter utan förkunskaper så skriver ni att tjänsten är tänkt att användas utav utvecklare för att skapa nya hemsidor/appar. Vilket man t ex kan använda Wordpress till, så ni framstår som inte riktigt pålästa när ni sätter dom i motsats.

Sen ser jag inte vad det spelar för roll att ni använder node.js eller Bootstrap.

Själv hade jag haft svårt att lita på en tjänst som jag inte vet vem som håller i, eller hur den finansieras. Att ni verkar ha tagit en färdig HTML-template (Aleron från Creativico?) utan att ha plockat bort annons-koden (som verkar vara från ett lite halvfishy ställe) gör inte saken bättre. Inte för att det spelar någon roll om ni gjort HTML:en eller inte, men bättre än så kan ni. Wink

webb365

Medlem i: 1943 dagar

Inlägg Skrivet: 2014-01-28 00:27      Ämne: Citera

Wedge skrev:
Man blir åksjuk av allt som åker runt.

Ponera att nån för muspekaren mot "Läs mer", och så byts hela sidan ut och knappen flyttar på sig. Varför jävlas med besökaren?

"... och dem är dessutom gratis!", varför skriver man så? Och "våran"... ett alster av den yngre generationen, tror jag.

Tack för tipsen ska föröka fixa det så fort som möjligt.
intedinmamma skrev:
Ni verkar ha lite luddigt fokus. Samtidigt som ni pushar för att man kommer igång med sin hemsida på 4 minuter utan förkunskaper så skriver ni att tjänsten är tänkt att användas utav utvecklare för att skapa nya hemsidor/appar. Vilket man t ex kan använda Wordpress till, så ni framstår som inte riktigt pålästa när ni sätter dom i motsats.

Sen ser jag inte vad det spelar för roll att ni använder node.js eller Bootstrap.

Själv hade jag haft svårt att lita på en tjänst som jag inte vet vem som håller i, eller hur den finansieras. Att ni verkar ha tagit en färdig HTML-template (Aleron från Creativico?) utan att ha plockat bort annons-koden (som verkar vara från ett lite halvfishy ställe) gör inte saken bättre. Inte för att det spelar någon roll om ni gjort HTML:en eller inte, men bättre än så kan ni. Wink

Tack för tipsen! Mycket av texten på sidan är skrivet för seooptimering. Det med 4 minuter får vi skriva om, det vi menade var att det inte behövs några kunskaper om servrar utan att man bara behöver kunskap om hur man skapar en hemsida. Vi vill komma igång med det fort det är därför vi kör på HTML-template men det finns planner på att hemsidan från grunden ifall tjänsten får användare. Tack så hemskt mycket för din hjälp.

Till toppen på sidan
Visa användarprofil Skicka privat meddelande Besök användarens hemsida
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget
PHPportalen Forum Index » Kolla hemsidan!
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet
Du kan inte bifoga filer i detta forum
Du kan inte ladda ner filer från detta forum
Kontakta oss på adressen: info@phpportalen.net
Webbplatsen bygger i grunden på phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Modifieringar har senare gjorts i systemet av PHPportalen
Sid och logotypdesign skapad av Daren Jularic