| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Startad av: |
Meddelande |
fcon

Medlem i: 4078 dagar
Status: Offline
|
Skrivet: 2002-06-19 02:43
Ämne: Inga pop-ups
|
|
|
Kan man ta bort pop-ups med javascript? Jag syftar på de många webbhotell som erbjuder gratis utrymme & adress mot att man får en störande pop-up.
Kanske det tom finns ett enkelt sätt med php?  |
|
|
|
| Till toppen på sidan |
|
Jon
Medlem i: 4052 dagar Från: Stockholm
|
Skrivet: 2002-06-19 08:36
Ämne:
|
|
|
Det går inte med PHP, Javascript kan jag inte alls.  |
|
|
_________________ php.net - det du letaer efter finns. |
| Till toppen på sidan |
|
Chavez

Medlem i: 4086 dagar Från: Linköping
|
Skrivet: 2002-06-19 10:28
Ämne:
|
|
|
Om jag inte har fel så är det där för att de är ämnade och vara där! Det är betalningen för att du skall få använda deras tjänster.
Vill du ha bort dem rekommenderar jag dig och skaffa ett billigare betal-hotell eller annat gratisalternativ.
Redigering:
Öppnar tråden igen efter och ha låst den. Låste den efterom jag uppfattade det som en direkt fråga på hur man gör sig av med pop-up reklam. Jag tyckte tidigare också att mitt inlägg ovan fungerade som en anledning till varför jag låste den.
Tycker fortfarande dock att detta verkar mycket tvivelaktig och lite beroende på vad du godkänt när du registrerade dig för tjänsten kanske till och med brott mot godkänt avtal. Men visst, vi håller tråden öppen. Kanske reagerade lite väl hårt. Kanske rotar sig i att jag är ganska så trött på folk som vill snylta på andra, de erbjuder personer utrymme på sitt webbhotell, gratis, emot reklam. Accepterar man inte det anser jag att det bara är och betala för sig. Men som sagt, min personliga åsikt och jag kanske överreagerade. Isåfall ber jag om ursäkt. |
|
|
_________________ Med vänliga hälsningar
Fredrik Johansson |
| Till toppen på sidan |
|
Flog
Medlem i: 4084 dagar
|
Skrivet: 2002-06-19 16:16
Ämne:
|
|
|
| Om man nu skulle lyckas få bort dessa pop-ups, så lär det ju inte dröjja länge förräns man inte har sitt utrymme kvar. Jag tycker dock att det borde finnas bättre ställen att diskutera sådana här saker på än PHPportalen. |
|
|
|
| Till toppen på sidan |
|
fcon

Medlem i: 4078 dagar
|
Skrivet: 2002-06-19 17:25
Ämne: Jag kanske oxå reagerade hårt...
|
|
|
Jag håller med dig Chavez med att man inte ska snylta. Jag köper gärna domän och hyr webbhotell. Priserna är ju såpass bra så det gör inte så stort hål i plånboken. Min fråga var mest av nyfikenhet för jag har för mig att jag sett det någon gång.
Jag får ursäkta om jag reagerade lite hårt jag med..
PHP to the masses! |
|
|
|
| Till toppen på sidan |
|
|