| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Startad av: |
Meddelande |
luan
Medlem i: 3708 dagar
Status: Offline
|
Skrivet: 2007-02-26 23:58
Ämne: Söker duktig webbdesigner [Löst]
|
|
|
Jag startade för flera år sedan ett projekt och företag vid namn Jobbaextra. Idén är att förmedla extrajobb på webben. Adressen jobbaextra.se är registrerad. När vi drog igång det var jag för ung och inte tillräckligt bra på att sälja in tjänsterna till företag. Hade inte heller de kontakter jag har idag för marknadsföring och försäljning utanför Stockholm. Vi planerar därför att dra igång webbplatsen igen och ska isådana fall göra om hela sidan.
Just nu är jag ansvarig för försäljning, marknadsföring och övrigt som inte har att göra med webbdesign och kod. Vi har registrerat företag och äger domännamnet. Utöver mig finns en person till som är ansvarig för kod. Vår webbdesigner har nyligen hoppat av projektet pågrund av tidsbrist och vi söker just nu en ny designer omgående.
Vi ser helst att du har ett intresse för att arbeta med projektet och webbplatsen så länge som vi driver den som företag. Eftersom vi idag inte har några intäkter och är studenter så kan vi inte erbjuda ersättning. Däremot är vi övertygade om att vi, med en bra webbplats, kan driva Jobbaextra.se med vinst. Vi erbjuder därför en del i företaget som ersättning (gäller så länge du är delaktig i arbetet med sidan). Med delaktig i arbetet innebär inte att du behöver jobba varje dag men att du finns där och samarbetar med oss för att utveckla webbplatsen.
Vi ser helst att du bor i Stockholm, Uppsala eller Lund men andra orter fungerar även det.
Hör gärna av dig om du har några frågor. Pga av uppsägning av webbhotell så föredrar jag svar till min Gmailadress: ludvig[punkt]anden[at]gmail[punkt]com. Självklart fungerar även personligt meddelande .
// Ludvig
Senast ändrad av luan den 2007-04-11 08:23, ändrad totalt 1 gång |
|
|
|
| Till toppen på sidan |
|
luan
Medlem i: 3708 dagar
Status: Offline
|
Skrivet: 2007-04-04 00:01